neljapäev, 14. aprill 2016

Minu lemmikfilmid



Kõige rohkem meeldivad mulle põnevusfilmid, fantaasiafilmid ja komöödiad. Õudukaid vaatan vahest ka, kuid need mulle eriti ei meeldi. Tavaliselt vaatan filme kodus. Mul on võimalik saateid salvestada ning filme ka laenutada, seega vaatan harva midagi otse telekast. Mõnikord vaatan ka plaate. Kodus olles vaatan kõige rohkem noortefilme. Näiteks hiljuti vaatasin "Labürindijooksjat". See on üks mu lemmikud ning olen ka raamatud läbi lugenud.
Kinos käin päris tihti, umbes korra kuus. Seal vaatan tavaliselt noortefilme, mis tunduvad huvitavad. Tihti, kui mulle mõni film meeldib, muretsen endale ka plaadi, rt ma saaksin seda uuesti vaadata. Kodumaiseid ja romantilisi filme vaatan harva.
Mu lemmik põnevusfilm on "Labürindijooksja".  See film on tehtud samanimelise raamatu järgi, mille autor on James Dashner. Filmi lavastaja on Wes Ball ning näitlejatest on seal  Will PoulterThomas Brodie-SangsterDylan O'BrienKaya Scodelario ja Patricia Clarkson.





Mu lemmik fantaasiafilm on "I am number four".  Ka see on tehtud raamatu järgi, mille autor on Pitaccus Lore. Filmis näitlevad Alex Pettyfer, Timothy Olyphant, Teresa Palmer, Dianna Agron, Callan McAuliffe ja Kevin Durand.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar