neljapäev, 19. november 2015

Minu vaheaeg



    Minu selleaastane sügisvaheaeg oli väga tihe. See oli täis lõbusaid tegemisi nii kodu lähedal, kui ka kaugemal.
     Pühapäeval toimus igaaastane tallivõistlus. Võtsin osa takistussõidust ja ratsamängust stoilo, kus ma jäin 5. Selle eest õnnestus mul saada ka rosett. Sain ka karika ja veidi kommi ning šokolaadi, kuna olen terve aasta ilusti trennis käinud. Päeva lõpus pakuti kõigile kringlit ja teed☕️. Mulle meeldis väga ning ootan juba järgmist aastat.
      Teisipäeval sõitsime emaga Laulasmaa spasse, mis asub Tallinna lähedal. Seal sain nautida mitmeid protseduure, näiteks piimavann ja mašaaš. Õhtupoole läksime ka ujuma ning saunadesse. Eriti meeldisid mulle Jaapani vann ja välibassein. Hommikul enne lahkumist mängisime väljas malet ning jalutasime mere ääres. Edasi liikusime Tallinnasse Solarise kinno. Vaatasime Labürindijooksja teist osa- Põlenud katsed. See on mu lemmiksari ning ma ootan, mil tuleb ka 3. film.
       Neljapäeval tulid mulle sõbrannad külla, et näha minu tuba. Käisime ratastega sõitmas, vaatasime filmi ning jõime kakaod☕️. Meil oli väga lõbus päev. Ootan neid juba tagasi külla.
       Vaheaeg oli väga tore, kuid jäi veidi lühikeseks... Ootan juba väga jõuluvaheaega, et saaks jälle sõpradega koos olla ning veidi lõbutseda




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar